Contact / Informatie

Bestellingen & Levering

Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?
De bezorgtijd varieert op basis van uw locatie en lokale bezorgdienst. Onder normale omstandigheden kunt u uw bestelling binnen 1-2 werkdagen in Nederland & België ontvangen. Voor bestellingen die naar andere delen van Europa worden verzonden, kan het 2-5 werkdagen duren. Internationale leveringen kunnen tot 2-7 werkdagen in beslag nemen. (Houd er rekening mee dat tijdens drukke periodes, zoals uitverkoop en feestdagen, het mogelijk langer duurt voordat uw bestelling arriveert.)

Hoe kan ik de status van mijn bestelling raadplegen?
In de orderbevestiging vind je een link waarmee je de voortgang van je bestelling kunt bekijken. Daarnaast heb je de mogelijkheid om de status van al je bestellingen te controleren wanneer je bent ingelogd op je account op onze website.

Hoe kan ik aanpassingen maken aan mijn bestelling of deze annuleren?
Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, wordt deze direct doorgestuurd naar ons magazijn voor verzending. Als u wijzigingen wilt aanbrengen of de bestelling wilt annuleren, neem dan direct contact met ons op. We zullen de status van uw bestelling bekijken en nagaan of er nog aanpassingen mogelijk zijn. Indien uw bestelling al is verwerkt in ons magazijn, dient u te wachten tot de levering en kunt u vervolgens een retour aanvragen. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?
Het kan voorkomen dat de bevestiging iets langer op zich laat wachten, vooral tijdens periodes met veel bestellingen. Wacht alsjeblieft maximaal een uur voordat je de bevestiging in je inbox verwacht. Vergeet niet om ook je spamfolder te controleren. Als je na een uur nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, dubbelcheck dan of het juiste e-mailadres is ingevoerd en stuur ons een e-mail, zodat we je alsnog een bevestiging kunnen sturen.

Wat zijn de verzendkosten?
We berekenen geen verzendingskosten op alle bestellingen in Nederland & België. 

We bieden gratis verzending op alle bestellingen in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk.

Op alle andere Europese bestellingen bieden we gratis verzending vanaf €100. Wereldwijde bestellingen komen in aanmerking voor gratis verzending vanaf €200.

Retouren & Terugbetalingen

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €4,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stickytop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

B2B

Stickytop Reseller worden?

Wordt een Stickytop Reseller en profiteer van een groeiende markt! Ben je op zoek naar een winstgevende zakelijke kans? Wordt reseller van Stickytop, de herbruikbare kleefmat met eindeloze mogelijkheden. Sluit je aan bij ons netwerk van partners en geniet van exclusieve voordelen, uitstekende marges en uitstekende ondersteuning. Ontdek hoe je jouw bedrijf kunt laten groeien met Stickytop. Wordt vandaag nog een reseller en deel mee in het succes!"

Neem contact op met ons verkoopteam voor offertes en grootschalige aankopen. 

Contactformulier